Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAnderson, David
InstitutionEducation Partnerships, Inc. (EPI)
TitelSustaining Educational Quality in Financially Challenging Times
Quelle(2011), (6 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Finance; Educational Quality; Principals; Teachers; Private Financial Support; Grants; Philanthropic Foundations; Fund Raising; Expenditures; Public Schools
AbstractSchools face the most challenging economic environment in decades. To sustain the quality of teaching, learning, and educational support services, they must find ways to expand their resources while at the same time using their resources more efficiently. School leaders must be knowledgeable about the funding "streams" that provide an opportunity to help sustain their programs in these difficult times. This paper offers three strategies to help school leaders keep their programs while in these hard economic times: (1) Diversify funding streams: rethinking revenues; (2) Coordinate Funding Streams; and (3) Redistribute Current Funding: Examining Expenditures. (Contains 4 online resources.) (ERIC).
AnmerkungenEducation Partnerships, Inc. Web site: http://www.educationpartnerships.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: